پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

سامو بندری در میانه راه تصویربرداری

تصویربرداری  پروژه «سامو بندری» به کارگردانی ابراهیم فروزش ادامه دارد.

به گزارش آی فیلم و به نقل از روابط عمومی پروژه، ابراهیم فروزش سالها در حوزه کودک و نوجوان کارکرده و نه تنها در ایران بلکه در سینمای جهان صاحب نام و برنده ده‌ها جایزه ملی و بین المللی در این حوزه است.


وی اکنون در حال ساخت اولین سریال کودک و نوجوان خود برای تلویزیون است و تمام حساسیت‌ها و دغدغه‌هایی که برای سینمایی‌هایی مانند زمانی برای دوست داشتن و خمره و بچه‌های و نفت و دیگر کارهای کوتاه و بلند خود داشت را اکنون برای سامو بندری (نوجوان جنوبی سریال) نیز دارد.

 سریال ابراهیم فروزش در هوای نسبتا گرم و همچنین باد و باران و دریای طوفانی خلیج فارس همچنان در بندر بوشهر، بندرگاه، هلیله و لوکیشن‌های دیگر ادامه دارد.

عوامل تولید پروژه سامو بندری تهیه کننده: سید علیرضا سبط احمدی، کارگردان: ابراهیم فروزش، نویسنده: اصغر عبداللهی، مدیر تصویربرداری: مصطفی احمدیان، مدیر تولید: سید محمدرضا نجفی، تدوین: سعید یاسی پور.بازیگران مجموعه نیز حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، مهدی فقیه، علی اوسیوند، حسین قفلی، لیلا دمان، سید علی صداقت، رضوان زارع، فاطمه دهقانی و آتنا مهیمنی از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

این سریال در 35 قسمت و 5 اپیزود هفت قسمتی که هر قسمت 45 دقیقه است ساخته خواهد شد. سریال سامو بندری برای گروه نوجوان مرکز سیمافیلم در حال تصویربرداری است.

غ ن / س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید